Dagen so far :-)

Vaknade vid halv tio idag så då körde vi frukost och sen SHOPPING! ♥
Har verkligen längtat efter att shoppa nu ett tag... ;)
Letade klackskor men hittar inga bra någonstans! Provade ett par med en lutning som säkert skulle resultera i bruten fot för att jag skulle tippa över framåt. :P
Jakten fortsätter!

Med mig hem fick jag ett par tygskor, ett par sandalaktiga saker och ett par "foppa" i och med att mina har försvunnit här hemma (ja, foppatofflor är bland det fulaste som finns men asbra att ha ute på tomten med hundarna ^^).
Ny bikini + en extra underdel, örhängen, avfärgning, tofsar, hårspännen från Stadium & H&M.

Efter den "vanliga" shoppingen så handlade vi mat och stannade vid djurbutiken...
Tagg fick med sig 2 selar hem (jag ville ha en och Marlene propsade på en annan så det blev 2) & Olivia en ny halti eftersom att hon slet sönder sin förra veckan, utöver det så blev det 30 tuggben. :)
Jag är ganska nöjd med shoppingen men jag behöver nya klackar!! :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0