Strike up the band and make the fireflies, Dance silver moon's sparkling

Wihie!
Busy day... Höhö.


Gick upp vid 8, klädde på mig , åt frukost, släppte ut hundarna och sen åkte jag och Marre till gymmet en stund och dödade mina armar (haha, ett under att jag ens kan bära matkassar).
Efter det blev det hem, duscha + mellanmål och sen bar det iväg till Hölö. :-)


Marre och jag tränade lite lättare agility och jag fick nästan damp på Olivia idag...

Allting funkar superbra men det där jävla däcket.. 
Var övertydlig med var hon skulle hoppa men hon sket bara i det. -.-
Vet inte om det var för att det var väldigt lerigt där det korrekta avhoppet skulle vara eller om hon bara var envis idag men... 
Alla har bra och dåliga dagar. :-)


Efter agilityn och en hundprommis åkte vi till Hölögrillen och åt lunch och sen virrade vi runt i Järna innan vi hittade fram (haha) till Agdala. ^^
Körde ett 5-minuters pass inne hos fåren med Oli och hon var riktigt duktig idag!
Förväntade mig en bångstyrig hund eftersom att vi inte vallat på 2 månader nu men satan vad bra hon var idag! :D
Lyssnade bra på höger/vänster men fick lite svårt uppe i draget (as usual) men fick runt henne bra runt flocken. (:
*stolt matte till fina grå*




Ängsfotona är från idag och det översta på Oli är från februari : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0