if i took you home it'd be a homerun

Waazaaaaaaaaaaaaap?!?!!?!

Nu är tävlingsdag 1 klar! :-)
Vi åkte till körhallen strax efter åtta och grisade runt i leran en stund innan Marres banvandring för hopp 2 A.
Efter att hon gått den upptäckte vi att vi glömt springskorna och videokameran i stugan så vi vrålåkte (70 på 50-vägen genom centrum & sen 40 upp för en av sveriges brantaste backar?) och hämtade skiten och drog tillbaka... :P

Marre & Best diskade sig i första loppet eftersom att han tog fel tunnelingång men annars såg han lugn och kontrollerad ut. :-)




Sen blev det lååång fikapaus (värme i fiket <3) innan Best körde hopp 2 B där han placerade sig som 2a med pinne!
Hans första pinne i hopp 2... :-)


Efter tävlingarna har jag redigerat lite träningsfilmer från i vintras (!!!!) och en från i veckan som förhoppningsvis också kommer upp någon gång snart.
Vid 20-snåret hämtade vi upp pappa och hans ... flickvän? ... tror jag det är och åt på en restaurang Anna (kinagrejs).
Stelare saker har jag knappt varit med om kan jag säga... (y)

Nu sitter vi i stugan igen, jag har dragit på mig myskläder och så väntar sängen snart tror jag (dödstrött.. :P).
Imorgon ska jag köra järnet! Det är på tiden att vi kommer någonstans Lilla Grå och jag! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0