fjollar


Använder verkligen bloggen som ursäkt istället för att börja göra den jobbiga samhälle-uppgiften..

Som på gymmet när man använder maskinen där man ska lyfta handtagen över huvudet (bra förklaring) och man sitter där och inte vill börja för att man vet att det kommer vara perkele-jobbigt och bröstmusklerna börjar värka bara av att man sätter armarna i rätt ställning, haha. :P

Lyssnar iallafall på The Wannadies (sköna indie-svenskar ^^) och kollar mina återkopplingar från lärarna/rektorn...
Kul hur man lyckas få 100/100 på alla uppgifter utan att anstränga sig... 
"Slarvgöra" uppgifter som jag är duktig på när det är bråttom med inlämning.
Idag fick jag dock mitt första 50/100, haha...
En mini-uppgift om Julius Caesar och varken internet eller boken är till hjälp. -.-

Har röjt av alla uppgifter för de senaste veckorna och ska nu börja på nästa veckas så att de är klara också. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0