32 minuter kvar på mitt födelsedagsdygn...

Vad är bättre då än att blogga? ;-)


Dagen i sin korthet;
* Öppnade dagis klockan 7 och var kvar där till 10.
* Gjorde tårta med Albin som smakråd på skype och fikade hos farmor






* Åkte till dagis och trimmade Ellen (Jack Russell Terrier) & födelsedagsfikade där med..


Vid 19 så hämtade vi upp Vanessa på Älvsjö station och så åkte vi till Heron City (haha, tredje födelsedagen där).
Väl där så åt vi middag (grekiskt <333) och coola som vi är så satt vi typ 15 meter från Peter Magnusson & David Hellenius. (y)
Efter maten så tryckte vi oss glass från fiket i rulltrappan upp till bion (hittade hallon/saltlakrits-glassen från SIA.. grymt god), köpte biljetter och sen satt vi på en bänk utanför och väntade på att Marre skulle äta upp... :P


Vi såg i alla fall En gång i Phuket och den var kul i början och sen lite mer seriös... :-)
Jädra bra film! 
Precis som Sommaren med Göran ^^


Nu är det tio minuter kvar...
Och sen är jag fast i vuxenlivet.
20 är en ganska meningslös ålder btw, man är mitt emellan det riktiga vuxenlivet (vi bestämde vid middagen att livet är ok vid 22-24) och allt det "barnsliga"...
Det barnsliga kommer jag inte vilja släppa. Tänker fortfarande hoppa i vattenpölar, titta på barnprogram hellre än nyhetssändningen & tycka att sparkcyklar är roliga. (y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0