Förflyttning; Göteborg

Efter att ha slängt av Marlene på en studentmottagning utanför Partille så åkte jag ner till Lotushallen själv med hundarna. :)
Vi bäddade iordning lite och gick en promenad innan vi fick sällskap av UffeTuffe, och då blev det att kika på  Awkward + "fika". ^^

Vaknade snortidigt imorse
så då blev det en prommis med hundarna innan jag packade ihop mina väskor...
Jag åkte till Falkenbergs Brukshundklubb och tränade agility med Best och Olivia fick göra lättare balansövningar i skogen...
En snabb sväng in på Gekås i Ullared (257 kr fattigare, rekordlågt! ;D) och så upp till Jonsered och hämta Marlene.

I eftermiddags träffade vi Kajsa & Jonna för promenad och lite fika hemma hos dem. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0