'cause you never were and you never will be

Hemma i sängen igen och kollar på Spider-Man ( 2??).
Sista gymträningen nu på 1,5 vecka.. :/
Det gick väl okej, men jag vet att jag kunde ha tagit i mer!
Känner mig inte helt frisk dock så det kan ju vara därför...

Efter gymmet åkte vi till Kräppla och kollade vattnet hos fåren och räknade in dem.
Olivia fick hjälpa till att hämta dem och man såg lyckan i ögonen på henne. :D
Hon har ju inte fått valla sen innan vi hittade skadan på henne så nu får jag se hur hon mår imorgon i kroppen...


Haha, den här Spindelmannen-filmen är faktiskt helt okej att kolla på..
Inte alls äckelaggro som vanliga actionfilmer... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0