Hehe... Oooops!


Glömde att skriva här innan vi åkte i måndags. ;)

Jag och Marlene krokade på husvagnen, fyllde bilen med hundar och så åkte vi ner till Falkenberg för att delta på Summer Camp -12 för Jenny Damm och Zeljko Gora (från Kroatien).

Jag har tränat Blizz på kursen och hon har gått från klarhet till klarhet och mognat lite för varje pass! :D
Tagg fick springa sista vändorna sista dagen och han var så glad så. ;)

Igårkväll så träffade jag Uffe en snabbis för fika på en uteservering i fbg city och det var väl trevligt som vanligt, haha. ^^

Resan hem tog 8 (8!!!!) timmar men nu liggger jag äntligen i sängen hemma och det är sömnen som hägrar..
Natti! ;)



Kajsa och Jonna


Papillon-valp till salu i Slättelynga ;)




Snyggaste brännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0