Att hålla kosten...

Just nu är det jobbigt med tankarna och då kan jag verkligen inte hålla koll på vad jag käkar för något. 
Har ingen lust till det,för hjärnan är upptagen på annat håll..
Den snygga kroppen kan vänta tills allt det onda är över.


Så idag bad jag faktiskt pappa att köpa hem kelloggs frosties, för det har jag inte ätit på ett halvår minst..
Men nu kom jag precis på det svåra.
Att hinna äta upp alla flingorna innan de blir mjuka! 
För mjuka flingor är så satans snuskigt!

Så just nu kör jag lite flingor, lite mjölk, kastar i mig så fort jag kan.. 
Men jag failade precis, för jag svarade på ett sms. :(
Fint mitt i natten-pyssel! (y)


Bild från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0