Agility - film

Så ska vi då summera lite av loppen jag kört under Värmlandsrallyt...
Lucifer har varit styrig och inte alls lika galen som vanligt...
Han har tagit alla slalomingångar men rivit en del istället.
 
 Dag 1
Vi fick ett litet missförstånd på hopphindret efter tunneln för han hade riktat in sig på slalomen men annars styrig ^^


Dag 2
Riktigt fin och fräsch hund att köra !! :D
Han var så lugn och mjuk... Riktigt kul :)


Dag 3
Jag missade banvandringen helt så jag missbedömde ett avstånd och därmed blev vi diskade..
Men annars riktigt nöjd med tanke på förutsättningarna! :)
 



Dag tre körde jag även Vinna i agilityklass 3. :)
Vinna var väldigt långsam (haha) och vi diskade oss men jag är jättenöjd ändå!
Hon fick så fina back-svängar i början för att vara henne så resten skiter vi i. ;)
Ska se om jag kan få upp den filmen med! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0