:)

Young Handler-träffen var trevlig, men som vanligt (haha) så drog det ut lääänge på tiden!
Efter träffen så åkte jag, My, Vanessa, Marlene och Annie till Texas burger och käkade middag.
Riktigt najs. :)


En stört ofixad matte med trött hund på YH-träffen.. ^^
Håret ska jag försöka fixa till imorgon... Färgen är ju helt värdelös!
Foto: Vanessa Henriksson


Minn 5 månader


Minn 5 månader

Sen hade vi ju övernattning hos oss med Nesse...
Vi åt lite jordgubbar innan vi sen gick och la oss, dock utan mycket sömn...
Tagg tyckte INTE att man skulle sova på en sleepover. ;)

Så idag blev det kiropraktorbesök där vi först kollade Flame och sen Olivia.
Flame är kullsyster till Olivia och började även hon har börjat röra sig konstigt.
På Flame så hittades det lite samma saker som på Olivia (mindre låsningar i bäcken och ländryggen, samt vid S1, spänningar mitt i ryggen vid bogbladen) men dock så var det inte alls i närheten av att vara lika illa som Olivias!

Oli's vet-besök och kiropraktorbesök tänkte jag sammanfatta i ett eget inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0