Dagen då!



Vaknade typ vid 6!
Sov hemma hos Jimmy
och han skulle upp till jobbet som började vid 7 (SEGT!!!).... :P
Plockade ihop mina prylar vid 6.30 och så knatade jag och Olivia hemåt. : )
Vi var hemma och stelfrusna vid 07.10 ungefär, bara att dyka ner i sängen och kika på barnprogram... ^^

Lyckades somna efter en stund också så jag vaknade vid 9.20 igen och då var det bara att klä på sig, trycka in en knäckemacka i munnen, klä på Tagg och gå ut till bilen.
Började jobba på dagis vid 10. :)

Tagg fick vara inne med Ulla så tog jag med en arbetstränare på en lite längre promenad bort till Enskede och så tillbaka i en skogs-båge... :)
Slutade vid 16 och då blev det hem och plocka upp Marlene & hundar så att vi kunde åka och storhandla!

Pappa är typ snorsjuk just nu så vi fick klara oss själva, men det gick väl ganska bra... ;)

Ska alldeles strax lägga mig så att jag orkar gå upp lite tidigare imorgonbitti!
Ska försöka hinna med en lite raskare promenad samt en massa skoluppgifter är tanken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0