Rapppooorrrrrr...tttt!

Hemma igen! :D

Hundarna på Skrea Strand!
Foto: Vanessa Henriksson


Efter Ullared så åkte vi tillbaka till rummet och rastade hundar och sorterade shoppingen... :)
Sen bar det av ner mot Laholm, med ett stopp i Halmstad på vägen för lunch. :D
Huset låg lite illa till så vi lär nog inte åka för en titt nr 2...




Sen tränade vi hund, jag snabbduschade och Nesse plattade mitt hår (tack, Nesseee!!!) och sen blev jag upphämtad vid 20-tiden av Uffe. ^^
Vi lyssnade lite musik, drack té och snackade en del.. Blev lite sent, haha. :P
När jag kom hem därifrån så tittade jag klart de sista 20 minutrarna av Breaking Dawn med Vanessa och Marre innan vi gick och la oss.. Lagom astrött! (y)



Imorse så gick vi upp runt 9-tiden och käkade frukost, släppte ut hundarna och städade ur rummet. :-)
Vi tog en tripp till Skrea Strand i Falkenberg med hundarna för lite bus och fotografering. ^^
Efter Skrea så åkte vi till SIA Glassfabrik och köpte en varsin "liten" låda haha...


Vanessa lyckades med lite vilja trycka i sig hela sin 0,75-literslåda! Haha.
Hon är grym på att äta! :D

Efter glassfabriken blev det en snabbvisit till rummet igen eftersom att vi hade glömt att tömma kylskåpet och sen åkte vi till Lindome och hämtade upp pappa som varit hemma hos Eva...
Det blev snabbstopp för kina-lunch i Borås och sen stopp i Mjölby för att rasta hundar och köpa Lyxshake! :D

Lite bilder från Skrea Strand; 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0