Good dog, shame about the handler!

Så kan man summera Olivias och mina lopp idag. ;-)
Jag är så fast i "nybörjarträsket" med Olivia att jag inte insett förän nu att hon faktiskt kan själv!
Idag har hon visat för mig att jag kan skicka iväg henne själv och hon gör allt hon ska på vägen.. :')
Det blev två disk men jag tar helt och hållet på mig det! 
I agilityloppet visade jag ju med hela kroppen att vi skulle rakt fram och då tog hon långhoppet istället för slalomen..

Hopploppet så blockade jag hopp 2 lite för mycket och visade inte tillräckligt mycket svängsignal så då rev hon det och så hamnade jag alldeles för långt fram och glömde ett bakombyte så då sprang hon förbi näst sista hindret. :-)
Hon lyckades toucha däcket också så att det delade sig... Jädra bra det där med delbara däck! :D

Jag är mer nöjd nu än vad jag var förut idag efter att ha sett filmerna. :-) 
Nu känns det som om att hon är redo att plocka någon pinne, nu känns det som om att hon faktiskt KAN! :D


Har fått en hel del utländska followers på youtube, därav engelsk text i de flesta filmerna. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0