Ett försök till ett "tränings-relaterat" inlägg... (^^,)




Yes..

Tror jag är inne på vecka 6 nu av träning. :-)
Det känns bra och varje pass gör att man blir peppad att träna mer, det har ju blivit så satans roligt! 
Och nöjdhetskänslan man får när man lyckas pressa sig själv att göra mer än vad man tror att man klarar av är helt jädra grym.
Just nu är vi där 5 dagar i veckan men om det inte hade varit överbefolkat på helgen så hade jag lätt varit där då med... ((:

Igår laddade jag ner en app som ska "räkna kalorier" åt en för att komma lite närmare bikiniform.. :-)
Det går helt enkelt ut på att jag bokför allt jag får i mig och appen räknar ut kalorimängden samt visar "hur mycket jag har kvar att äta" under dagen.
Så för att gå ner några kg till juni så har jag valt att lägga mig på ungefär 1630 kcal/dag och se hur länge jag orkar sköta den biten... :-)


Lyckades trycka till axeln på något konstigt sätt idag under träningen också så den gör ju lagom ont också.. (y)
F U N.
Förhoppningsvis så går det över tills imorgon. :)

Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0