Dagen :)

Började dagen med en rejält o-bra frukost (knäckemackor med creme cheese, tomat och lite bacon) bara för att jag kände för det... ^^
Begränsar jag ätandet blir det tråkigt till slut och ännuvärre än om jag tillåter mig själv att unna mig lite sånt. :)

Efter att vi gjort oss iordning snabbt så åkte vi till fåren och vallade ett tag..
Olivia var olydig men hade fin attityd runt flocken så det blev bra uppvärmning inför kurskvällen imorgon. :)

Nu på kvällen har vi ätit grillat (det sög... Pappa får aldrig göra mat igen.. :/), jag har skakat liv i wow (tog hundra år) & tittat på puppisarna som lekt som galningar. ;)

Dags att sova!
Ska färga håret under förmiddagen och det lär bli intressant.. Förmodligen blond/oranget till en början. :D
Natti! (;

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/956880/images/2012/pic_200654666.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0