Saknaden av en vän...



Saknar Johan så otroligt mycket... :-(
Den ***** flyttade till USA för tre år sen och hälsar på någon vecka under varje sommar.
Blöh.

När jag gick i 9an så brukade vi träffas på ett café i gallerian och så hjälpte han mig med matten.
Jag fattade verkligen noll (fattar fortfarande noll) men han kämpade på i alla fall och försökte övertyga mig om att han hade rätt. ;)
Självklart sa jag alltid emot även fastän jag inte riktigt visste varför!
Jag skulle alltid ha rätt, höhö...

Då och då så gick vi och shoppade och så fort det kom ett gäng fjortisbrudar så slängde han över sin kasse med nördiga spelsaker på mig (inte skulle fjortisbrudarna få reda på att han spelade? ;D).
Haha... Då var jag 15 och han skulle fylla 17.
Nästa vår fyller jag 20 och Johan fyller 22... Fan vad gamla vi börjar bli. :-(

Om jag lyckas få ihop lite pengar så ska jag försöka åka och hälsa på Johan i USA under kommande år. (y)


Johän på Grönan 2007 ^^

You say good morning when it's midnight
Going out of my head, alone in this bed
I wake up to your sunset
And it's driving me mad, I miss you so bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0