Home sweet home!


Har varit en rent ut sagt för jävlig dag idag.
ALLT som kan ha gått snett har gjort det.
Det första jag gjorde imorse på jobbet var nämligen att hälla lite (läs: mycket) vatten över mina gympadojor...
Så fort de blir blöta så får jag skavsår.
Har alltså brutala skavsår på båda fötterna överallt... :-(

Och de är lite halvslitna (mina fötter alltså)... För jag har tagit promenader med alla "mina" hundar idag...
Förutom en som jag lösrastade så det var inte lika mycket "promenerande" för min del.
Blev alltså inget springande idag... Är jättemissnöjd med det. :/
Ska försöka ta mig ut imorgon istället dock, då hinner jag få en vilodag tills tisdag då det är dags igen!

Med tanke på att det var skitdag idag så tog jag min "unna mig"-dag idag... :-)
Har suttit i soffan med Marre och kikat på "Bring It On", Simpsons, Glee och Family Guy.
Druckit lite cola och ätit några chips har jag också gjort. (y)

Buhu, vilket gnällinlägg det blev nu... Men wtf. Min blogg! :P
Jobbar imorgon också så det lär väl bli sängdags snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0