T R Ö T T


Åkte hemifrån vid 12 och kom hem nu... Lagom segt!


Var på Säby och gjorde prov, det gick ganska bra tror jag! :-)
För första gången förstod jag själv vad jag höll på med, det är bra att inse på prov... ;)

Efter det så tränade jag och Marlene agility med Matilda & Arres. :-)
Det var ruuuuligt och Matilda har fått kuta järnet. :P

Efter Säby så åkte vi direkt till Åkersberga och Österåkers BK för att hämta våra stolar vi glömde på tävlingen i helgen. ;) HÖ HÖ .... *host*

1000 meter innan vårat hus skriker Marlene "JAG VILL HA CHOKLADPUDDING OCH GRÄDDE!"...
Så då fick vi vända och åka till affären och handla... Hm.. -.-

Nu sitter jag och tittar på Awkward med Marre och väntar på chokladpudding! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0