Dygnet behöver fler timmar!

Somnade (såklart) sent igår med... Hm...
Vaknade vid tio, väckte Marlene och åt frukost!
Sen packade vi in ett gäng hundar och drog till landet.. Det blev en snabb visit med lite boll-lek. ^^
Min plånbok fanns alltså inte där!


TheLook Black Ice Dot, TheLook Happy Victory, TheLook Red Hot Keo, TheLook Successful Svea, TheLook Red Hot Tiffany, TheLook Successful Olivia & TheLook Successful Flame
Foto: Nathalie Ädel

Sen blev det hem fort som tusan och äta lunch för sen åkte vi till SSBK och mötte upp Nathalie och lite annat folk för TheLook träningsträff. :-)
Blev lite agility och lydnad en snabbis innan vi fick skynda vidare för att lämna Marlene på körskolan för riskettan...

Foto: Nathalie Ädel

Först då kunde jag pusta ut... ;)
Med mig hade jag Vanessa och Flame sen träningen på SSBK så vi stannade till i Huddinge Centrum och käkade på donken en lång stund innan vi åkte vidare till Älvsjömässans parkeringsgarage och tränade lydnad. :-)
Idag var första gången på länge som det kändes som om att träningen gav någonting!
Det är så himla bra att ha super-Vanessa till hjälp när jag inte är helt hundra på vad jag egentligen gör... ;)
Lydnadstränings-metoden har ju gått framåt sen jag höll på ett tag! :P


Framtida lydnadsekipage? Haha...
Ser något superkoncentrerad ut på bilden... ;)
Foto: Nathalie Ädel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0