Börjar bli så trött!

Börjar bli så trött på "internet-häng"...
Försöker att avveckla lite verksamheter överallt och så får vi se hur det går. :-)

Det jag är trött på är just tvångstanken att "man måste kolla"...
Det är det första jag gör när jag vaknar, det sista jag gör innan jag går och lägger mig.
Tiden däremellan "slösurfar" jag, dvs. sitter typ på facebook och väntar på att det ska hända något.
Brutalt tids-slöseri!
Det jag avvecklat hittills är ifokus (forum), blir bara irriterad av att läsa saker som tex. inte stämmer.
Folk som försöker lura på andra att köpa tex. djur utav en härkomst som inte är sann.

Bilddagboken har jag släppt mer och mer för varje år.
Jag tror att facebook är påväg att tappa sin tid också...
Enligt en vän som är någon slags "developer"-grej för fb så kommer det bli hundra gånger sämre efter nästa uppdatering.

Mindre tid på facebook = mer tid för bloggen! (y)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har blivit helt internetberoende, vilket inte känns så bra! Skulle gärna vara mindre på facebook, men vad tusan ska man göra utan, liksom! Allting finns ju där :P

2011-10-07 @ 21:43:49
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0