Agility var det...

Heh. :P Börjar märkas av att jag bara vallat senaste tiden och inte tränat agility. ;)


Första loppet var hoppklass:

Olivia fick fem fel för ett rivet hinder men var helt j*vla gaaaalen. Hon skällde, hon flöt ut och höll sig inte riktigt på rätt nivå i huvudet.
Däremot så tog hon helt oplanerade bakombyten (som jag på banvandringen sa att hon inte kunde.. :P)...
Gick ju hur bra som helst. :P

Vinna fick tio fel, en vägran och ett rivet hinder. Hon kändes fräsch och ganska "med" i huvudet.

Agilityklass:

Olivia hade D A M P. Hon missade slalomingången, sprang förbi balansen, stannade kort på balansen, tog inte mitt ut-kommando och missade hinder.
BLÄ säger jag bara.

Vinna gick jag in och belönade balansens nedfart bara. :)

Väl hemma på uppfarten...
"Marre, jag tror vi glömt något...."
"Vadå?"
"VÅRA STOLAR!"

Japp... Våra stolar står fortfarande kvar vid ringbandet på tävlingen..
Pappa smsade en kompis som är där dock som ev ska ta med dem hem åt oss.. Hehe. :P
Skillat! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0