Helst av allt skulle jag vilja whine-a på nästan hela dagen som gått!


Fick en omotiverad p-bot i Huddinge centrum idag när jag och Marre lunchade med Anne.
På den fiiiina guuuula lappen (fuck you huddinge kommun) stod det att vi inte ställt någon tid på våran p-skiva när vi kommit dit till parkeringen...
OCH längre ner står det att p-skivan står på 12.00...
MEN LILLA KÄRA, LAPPLISA! KAN DU INTE LÄSA?
P-skivan står på 12.20... En timmes parkering ger oss rätt att stå där tills 13.20.
Hur fan kan du då skriva en p-bot 13.17 och säga att vi inte ställt p-skivan men ändå ställt den på 12?
DAMP!

Sen åkte vi i alla fall hem till Soile och hjälpte henne med lite städning, det var trevligt...
MEN, jag märker att hon gillar Marlene mer än mig. :P
Hon skämtade och kramades och hade sig, inte alls som sist jag var där själv... (Yay)

På vägen hem från Soile så åker det ut en bil MITT FRAMFÖR OSS I EN KORSNING där den bilen har rött...
Jag får alltså tvärbromsa... Hade jag inte gjort det hade vi krockat.
Jävla f*ttor i trafiken som tvingar alla andra att köra åt dem!
Jag är jävligt stolt över att vara av 90-talsgenerationen för vi vet för tusan hur man visar hänsyn i trafiken och kör ordentligt, tex. använder blinkers ÅT RÄTT HÅLL.
Ja, busschaffisen i Stuvsta... Du körde hela rondellen ett varv och blinkade HÖGER. !!!! :@

Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0