Gårdagen = Hektiskt! :P


Igår tränade vi hund med My från typ 10-15... :P

Vi var och vallade och sen körde vi agility/lydnad på BBK.
Olivia kändes superfin i agilityn. :D

Efter hundträningen så blev det direkt hem och hoppa in i duschen, leta efter kläder att ha på mig och sen iväg till Tallkrogen!
I förrgår så frågade nämligen Ulla en dagiskund om hon behövde hjälp på sin restaurang och det behövde hon.. ;)
Så igår provjobbade jag 17-22 och de var väldigt nöjda med mig så nu ska jag jobba där ett par dagar i veckan! :-)
Nu är man då servitris på Bella Vista i Tallkrogen...
Känns lite ballt att jag utmande mig själv och provade ett sånt översocialt jobb. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0