* cut cut *

Japp! Nu har jag då klippt mig... :-)

Alltså... Jag klipper mig i Högdalen på Brunetten: Blondinen och då oftas hos Sarah som jobbar där!
Hon är liksom ingen hårfrisör, jag skulle vilja kalla henne för hårpsykolog!
Hon har tusen idéer om allt och så mycket känsla för saker och ting. :-)

Jag kom in och bad om: topparna, lite uppklippt och att få tillbaka min snedlugg jag en gång hade.
Jag kom därifrån med: klippta toppar, uppklippt hår (varenda hårlager upp till benan) och en tung snedlugg samt en ny sneare bena... ;P
Sarah har idéer om allt som jag sa!
Det är bara att låta henne jobba för jag blir alltid så jädra nöjd efter jag varit hos henne. :-)

Langar fula bilder... (y)
BEFORE:


AFTER:




:)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Blev skitbra! :)

2011-11-18 @ 01:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0