Liten uppdatering... :-)

Har fortfarande svårt att släppa det där med Nicke... :-(
Min lilla vita fluffiga... Borta? :/


Just nu är det sportlov och det har hänt lite saker hemma så det blev inget jobb för mig den här veckan...
Tråkigt, men vi får se om det löser sig...

Dagen till ära fyller dock min fina pojkvän hela 18 år! :-)
Det blir middag med familjen och sen ska vi träffa upp Milla inne i stan senare. ^^
Kommer nog bli grymt! <3

SchtekarN himself! ^^ :) <3

Åh juste, igår var våran första månadsdag! ^^
Ingen vidare big deal, haha... :P
Kommer ihåg mitt första ordentliga förhållande där det var presenter och "fira" varje månadsdag typ... :P

Ska fixa iordning lite nu och efter lunch ska jag köra Milla & Puma (katt) till Akalla och sen blir det hem till Jonas! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0