Heheeee

Börjar man bli gammal måntro? :P
1. Sitter vid datorn och fixar hemsidan
2. Blir törstig, går till köket och häller upp ett glas cola
3. Stannar snabbt vid vardagsrummet för att prata med pappa
4. Ställer ifrån mig glaset och kikar in hos råttorna
5. Börjar storstäda råttornas bur och hänga upp nya hängmattor
6. Tar fram en stor skål med vatten och lägger i frysta grönsaker så de har något att göra
7. Går och sätter mig vid datorn igen och ska återuppta hemsidearbetet
8. Inser att jag fortfarande är törstig…
9. Inser att jag glömde cola-glaset i vardagsrummet utan att ha rört innehållet.

HEJA Caroline! ;-)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Såklart är den kvar! :D

2011-03-28 @ 19:28:59
URL: http://vvanesssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0