TRÖÖÖTT!

Jag och Marlene satte oss i bilen för att åka och träna agility...
När vi var i rondellen mot klubben så ringde Lena och sa att en ko var lös i Kräppla. ;(



Vi fick vackert åka förbi klubben och vidare ut till djuren!
Vi fick in den snälla lilla kalven i sumphagen och sen fick vi hem och hämta nyckel till den hagen de är i...
Lite svårt att lyfta över en ko. ;)

Så tillbaka igen och in med kalven i vanliga hagen.
Den var lite surare andra gången vi skulle flytta den då den tyckte betet var ganska bra i sumphagen. :P
Sen stod vi och kollade igenom dem och jag mysade med 0084an!
Den står alltid still och låter sig klappas och kramas.. Haha. :D

Nu är jag så grymt trött så det blir sängen utan te och utan futurama, tror jag kör Jasper på tv:n idag! ^^



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm... det där stämmer ganska bra...

2011-08-02 @ 23:28:55
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0