The history of mitt knä ;)

Opererade ju knäet den 15e december 2010.
Söndagen efter var jag på Stockholm Hundmässa och ställde ut Bonzo, min chef's Lanchashire Heeler.

Bild snodd från en Heeler-uppfödare som använt honom i avel, i brist på egna bilder..

Jag haltade runt i ringen utan kryckorna men lyckades visa honom till 1a CK, Bästa veteran och BH Reserv.

Fortsatte att gå utan kryckorna och tog sedan bort förbandet ett par dagar efter och då såg det ut såhär under:


Åkte till Göteborg på onsdagen (22/12) och dagen efter julafton kom Simons mammas kusin förbi och tog bort stygnen i och med att hon var sjuksköterska eller liknande. :)

Så ser det ut nu då, eller... Det har läkt ihop mycket mer nu, men ändå... Hehe. :)

Har inte ont i knäet längre utan det gör mer ont i såren...
Jag har tillåtelse att börja träna igen så fort det inte gör ont längre. ^^
Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0