Nanananananana, BATMAN!

Sitter halvt död inlindad i mitt täcke.
Hade precis badat och gått och lagt mig, då Simon smsade och undrade om jag kunde gå in på msn.. Suck. :P
Så här sitter jag.

Är lite lätt trött och som alltid då funderar jag över mitt utseende.
Ska jag låta mitt hår växa ut igen eller hålla det "lagom" långt?
Klippte mig hos en sepe-tant i somras som klippte av mig allt hår när jag bad henne klippa topparna... 
Jag kommer ihåg att jag var så sur. :(
Sen dess håller jag mig till kunnigt folk på Blondinen & Brunetten i Högdalen.

Blöh.

Ska släppa ut hundarna en sista gång och sen blir det sängen igen!

För imorgon ska jag träna på morgonen och sen träffa Johan och Millz på kvällen. ;)
Grymt ju! :D <3
Min lilla invandrar-pojke... Puss på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0