Här var det tomt på uppdateringar...


Har inte riktigt haft tid och verkligen inte idag. :)
Träffade en helt underbar person och vi tappade bort tiden lite, hehe...
Vi möttes upp vid 09.50 imorse och gick på Skansen i ett par timmar (äntligen någon som har samma intresse som mig :D) och sedan fikade vi bort tiden tills den var 19.30... Oops.. :P
Åkte hem och har packat nästan allt inför Järvsö-resan med skolan imorgon... ;)
En kombinerad skid/aktivitetsvecka. :)
Bussen går från centralen vid 9 och det ska ta ca 5 timmar upp till Järvsö, TRÅKIGT!
Men, när jag väl är framme kan jag umgås med mitt lilla hjärta igen. :')
Saknar honom redan nu efter några timmar. :( Buhu.

Rörigt inlägg, men bättre än ingenting! :D 
Natti, dudes & dudettes!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

gillar du min blogg sötnos ? ;);) KrAmSiSaR <3

2011-02-02 @ 15:25:28
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0