Jobb


Tjaba tjena hallåååå!
Det blir inte mycket ork över till bloggen när jag jobbar tyvärr! :(

I tisdags var jag hos Ulla som vanligt, i onsdags var jag på restaurangen 16-21 och igårkväll jobbade jag 15-22.
Vi har hunnit med mycket "roligt" på jobbet...
Kortläsaren har pajjat mitt i betalningar, kortköp har inte gått igenom, folk har beställt saker som inte finns...
You name it! Som tur är så har jag en trevlig chef som fixar sånt när det blir knasigt. :-)

Idag åker jag och Marlene till Mariestad för att sova över, imorgonbitti blir det Götene (agilitytävlingar) och under kvällen åker vi till Hammarö för att sen på söndag morgon åka på agilitytävling i Karlstad. ;)
På söndag kväll åker vi hem till Kajsa med familj och sover över för att sen på måndagen åka ner och hälsa på Best's uppfödare i Helsingborg. :-)
På tisdag är det jobb igen... Jag blir trött bara av att tänka på det. :P

Laaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0