Det blir inte mycket bloggande just nu...

Tack vare att hela min blogg-sida är sned!
Kan inte skriva så långa rader för då försvinner de in bakom något annat.. :/

Just nu sitter jag i alla fall hemma och tittar lite på tv innan jobbet. :-)
Jobbar 14-22 idag och 07-10 imorgonbitti sen 17-22 på kvällen... (död Caroline).



Tagg går det riktigt bra med!
Han sover hela nätterna (thank god) och är matglad. ;-)
Han är 9,5 vecka gammal så nu tänkte jag sätta igång med träningen smått... :-)


Olivia min fina 2-åring!
Vi har vallat och det går framåt för varje gång. :-)
Nu släpper hon ur balansen åt höger och rundar flocken själv men har lite svårt att släppa sin vänsterflank...
Kanske inte så konstigt eftersom att hon är naturlig åt höger men...
Just nu ser det bra ut för både VP och IK1 i vår. :-)

Agilityn får ta lite vila över vintern för henne och så gör jag en mindre lydnadsklass 1 -satsning. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0