Wonderchild, everything comes to an end...



Trött!

Gick upp typ vid halv nio och rensade lite flyttkartonger i och med att Marlene flyttar på tisdag... :-(
Har käkat frukost och fixat lite med olika papper & blanketter.

Igår alltså... Träffade Milla och åt Taco Bar, sen åkte vi till fridhemsplan och satt på Theodoras en stund innan vi avslutade med glass på donken. (y)
Hemresan var fan inte najs.
Först hamnade jag brevid en man av utländsk härkomst som hade en telefon som han spelade musik högt ifrån samtidigt som han pratade med någon i en annan telefon.
JA, såklart att jag vill höra din crappy musik du har på mobilen, not!

Sen på bussen från Gullmarsplan så kom det på ett helt fjortisgäng som stank öl.
Ett par killar i 15-års åldern och sen två tjejer ca 12-13 år?
Drack öl och hade en bergsprängare med sig som lät satan.
Fattar fortfarande inte att buss-chaffisen inte gjorde något...
SÅ irriterande.
En utav tjejerna hade överdrivet nasal röst dessutom... "alltså.. den här låten är fett tung... eller alltså.. den va'... den som spelades".
Måste tjejer fördumma sig själva med såndär skit?
När jag var 12-13 så var jag hemma på helgerna eller sov över hemma hos kompisar!
Inomhus... Utan öl och äckliga killar.

Urk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0