Sovmorgon <3

Har precis vaknat och ligger fortfarande kvar i sängen...

Idag ska jag träna agility med Marre och Vanessa på förmiddagen och sen blir det agilityträning med Lena R ikväll också! :-)

Resterande timmar av dagen går åt till att packa och städa djurburar samt informera pappa om hur man matar djuren. :P
Det är ju invigning av U-SM i Sala imorgon och på lördag&söndag är det tävlingar!
Bara att tagga till!
Jag ska tävla individuellt i klass 1 med Lucifer & Olivia och även klass 3 med Siri.
Ska även tävla lag med Matilda/Eboni, Vanessa/Singha och Marlene/Best.
Jag kör Vinna i laget och vi fick snabbnamnge det lite... Bests Vallbrudar <3 heter laget. Haha.

Förra året körde jag och Marlene eget lag med Lucifer, Lava, Best och Vinna...
Då hette vi "Running so fast my turban unravels and falls in my curry"..
Allt för att göra det jobbigt för speakern. ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0