Såg att jag fått en massa nya besökare på bloggen!

Passar därför på att presentera er för min lilla följeslagare - Olivia!


TheLook Successful Olivia
född: 12 december 2009
Ras: Border Collie
Efter: GK VALLH PR Nidderdale Spot
Undan: GK VALLH PR Jean

Olivia och jag har polat ihop sen februari 2010.
Vi tränar agility och vallning (både får och kor) och ska smått börja träna lydnad nu med sikte på en officiell start i klass 1 hösten 2011.

Olivia är en envis liten dam med mycket bus!
Vi har haft våra rejäla downfalls men vi är påväg uppåt igen och allt börjar mer och mer komma på plats!
Under hösten kommer vi att tävla sparsamt i agility (om vi ens tävlar) för att komma igen i vår med mer genomarbetade färdiga moment.

Hon är fin min prinsessa och jag vet helt ärligt inte vad jag skulle vara utan henne...
Hon finns alltid för mig med sina busiga upptåg och håller mig i stort sett alltid glad!


1 år gammal!


Foto: Vanessa Henriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0