Dagen då!

Imorse vaknade jag, käkade frukost och sen begav jag mig hem till Ulla!
Hjälpte henne med hemsidan och andra data-problem hon hade... Hehe. Hon är för söt ibland min chef! :-)
Efter det åkte jag hem, bytte kläder och åkte in till stan...
Träffade Jonas vid sergel och sen började vi promenera runt i jakt på ett fik eller något att göra.
Vi hann komma upp jämns med konserthuset när han kläcker idén: Ska vi åka till Skansen då?
Folk som känner mig vet att jag inte tackar nej till Skansen! :D

Bild från Skansen 2007!
Jag och Jonas promenerade runt (hälsade lite extra länge på "mina praktikdjur"... lilla geten Nina är alltid lika söt när jag kommer förbi. :)) sen satte vi oss nere vid tivolit och fikade lite.
Pannkakor med glass och sylt! Ganska nice i solen. ;)

Anywhooo... Tack fina underbara du! <3

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!

Postat av: Jonas

hehe myspysigt... vi får dra till skansen oftare! ;) <3

2011-04-24 @ 19:09:55
URL: http://djurtokigajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0