CP-knä

Ja, mitt CP-knä strular igen...

Har inte kunnat använda knäet ordentligt sen operationen.
Ringde upp Carema där jag har min läkare och fick en tid dit idag.
Han ryckte och klämde på knäet...
Sen sa han "det är ju ganska vanliga kvinnoproblem det här när man blir äldre..."
VADÅ ÄLDRE? Är 19 år gammal.. Tycker inte jag räknas som "äldre" då. 

Han konstaterade att hela knäet är snett med orden "jag kan nog inte göra något åt det" och "nä, rehab hjälper nog inte".
Vafan ska man göra då? 1,5 år efter ursprungsskadan och det är fortfarande inte löst.

Jag kan inte springa, för jag snedbelastar höger ben och får jätteont i höger knä PLUS att det redan gör ont i vänster knä som skadan sitter i.

Känseln ovanpå knäskålen kommer bara tillbaka i 90 % av fallen...
TACK SÅ SATANS MYCKET för den informationen innan OP!

Ska jag nu leva med ett snett knä så kommer jag må som en 90åring vid 30 års ålder...
Är så fruktansvärt arg! :@

Kommentarer
Postat av: Kajsa E

Jag har också cp-knän nu. -.-'

Eller inte lika cp som dig men ändå..

Jag kan inte böja dem så mycket och att gå i trappor dödar mig.. :/

Jag väntar på tid för röntgen men de tror det bara är "det vanliga knä-ontet som tjejer brukar få i din ålder"SUCK!! Ska vi skaffa rollatorer och se balla ut tillsammans innan vi fyller tjugo? ^^:P

2011-04-27 @ 16:43:22
URL: http://kaajsaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0