Lite svårt att blogga när man inte har dator...

Men om jag ska sammanfatta allt sen sist lite kort...
Göteborg. Stockholm. Säbyholm. Göteborg. Stockholm. Säbyholm.
Typ. :)

Imorgon kör vi igång en agilitytävling ute på skolan (bor kvar över helgen den här veckan) och det ska bli så skönt att se hur allt fungerar efter att vi kämpat så hårt med planeringen.

Ligger i sängen nu och kikar på Ella Enchanted... Fy tusan vad söt den är. :')
Vill också ha min drömprins vid min sida så som de har de.
Han som rider runt på sin vita springare och räddar mig när det behövs.

ÅÅÅH, (varning för megahopp i samtalsämnet) nästa vecka får jag och Marre 4 möss. :D
Namngivning är på g... (Folk som känner mig vet vilken fantasi jag har, därmed svårt att bestämma mig. :P)
Nä gud, min hjärna är så sprängd nu...
Förberedelserna för tävlingen började 10 imorse och vi har gjort saker konstant tills 20.00...
Känns i kroppen efter att ha burit lass med pumpor fram och tillbaka, samt monterat vägvisningsskyltar längs vägen till Säby så att jag blivit illamående (snacka om starkt luktande tejp, väldigt onajs).
Dags att sova och sen upp 06.30 (på en söndag!) för att dra igång smågrejor innan tävlingen som börjar 09.00...
Den som är sugen att komma förbi är bara att göra det! :D
Vägbeskrivning finns på http://www.sabyholm.se 

Natti, dudes & dudettes!



Maybe we could make it all right
We could make it better sometime
Maybe we could make it happen baby
We could keep trying
but things will never change
So I don’t look back
Still I’m dying with every step I take
But I don’t look back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0