Ursäktar urusel uppdatering...

Umgåtts med pojkvän så mycket det gått i helgen! :)
Igår var vi på Skansens julmarknad...
Isblomma (fjällnära ko som jag praktiserat med ^^) råmade så fort hon såg mig komma i backen, ashäftigt, haha, men hon var väl bara sugen på mat som vanligt.
Idag käkade vi lunch med Milla inne i stan på Ikki innan jag lämnade av Simon vid tåget. :( <3
Stackarn
fick en förjävlig tågresa hem också... Byta tåg och ha sig eftersom att hans var trasigt. :/
Jaja, han är väl en viking som överlever! 
Känner mig lite lätt flum nu då jag är supertrött men borde packa det sista inför att åka till skolan imorgonbitti...
Vi vill vara säkra på att komma fram i tid så vi åker 07.00... -.-' Gah!

Natti!
(blir trycka ner det sista och sen lägga mig i sängen med en "nattmacka" och glo på South Park!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0