Hemma i Stockholm igen!

Tjaba tjena hallå! :)

Är tillbaka hemma i Stockholm igen efter en supermysig vecka i Göteborg, eller närmare bestämt Mölndal.
Vi har varit ute och käkat, bakat lussebullar, bowlat, promenerat och kollat film!
Bara haft det supermys helt enkelt. ;)

Men nu skall jag delge er en spännande tåghistoria... Haha.
Hade svårt att sova på tåget hem.
Satt och funderade bara.
En kille satt med en mac och bloggade och då kom jag att tänka på "tänk om det inte är Kenza som skriver Kenzas blogg?" "Tänk om det är den där killen som är ett supergeni på photoshop och tjejprylar...
Tre sekunder senare hör jag en bekant röst och ser ett bekant ansikte.
KENZA
På tåget! Med Tyra och någon snubbe, haha.
Hur coolt? :D

Aja, nu är jag så stöööört trött!
Ska köra upp till Dalarna 6 imorgonbitti, vallträning på Kennel TheLook! Lovely. =)

Natti, Dudes & Dudettes!

ROADHOUSE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0