Godmorgon världen!


Är vaken sent idag... :(

Men somnade sent för att vara mig igår. :P Haha.
Käkade med Milla på Taco Bar och sen drog vi till Hellströms ett tag.
Sen mitt i när vi sitter och snackar så kommer det fram två tjejer och frågar om de får sätta sig med oss...
Vi bah "visst", med tanke på hur dåligt det är med sittplatser i jämförelse med hur mycket folk det är.
Sen började de presentera sig och snacka, fråga om vi var singlar etc (vi funderar fortfarande på om det var till dem eller killarna i deras sällskap... Hm.. haha), sen blev vi medbjudna till någon klubb vid Fridhemsplan. Nu kanske den hette?

Så efter tag drog vi till Fridhemsplan och gick till Theodora's (sååå mysigt ställe) och framåt halv tolv när vi skulle träffa de andra utanför insåg jag att min sista chans att ta mig hem var 23.36... Så det blev hemgång istället.
Men var sådär lagom trött på bussen hem, hehe. :P

Och och och! Vi såg Kissie vid tunnelbanan, haha.
Är nu uppe i 4 storbloggare! :P


Under kvällen fick jag mig en funderare...
Folk med dreads dras till folk med dreads?
Milla har ju dreads... Och alla killar med dreads glor på henne.
En var faktiskt helt okej och log mot henne när han gick förbi och hon blev alldeles generad och fnittrig, älskade lilla Milla. :D
Sen när vi skulle gå från Theodora's så haffade en dreadsnubbe henne och frågade "Ska du redan gå?"...
Hehe.
Om två veckor ger vi oss på jakt efter dread-kille nr 1 igen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0