Det här blir ingen stor update

Men något... :) Jag lever! ;)
Om än något väldigt sliten, höhö...
Går upp 04.45 varje morgon och tar bussen 06.14.
Sen är jag på Skansen tills tre-tiden och så ska jag hem, äta middag och så är jag så trött att jag går och läggar mig på en gång. Suck!
Känns som om att jag inte har något liv. :/
MEN, just nu ÄLSKAR JAG att inte ha något liv!
Praktiken på Skansen ger mig så mycket kunskap och erfarenhet, helt oersättligt. :)


(På bilden är det sarven, tjuren alltså, och en unge)
Ska väl ta mig tid och ork att skriva mer om vad jag fått göra och lägga upp bilder, men det får bli en annan dag... ;)
Kan väl slänga ut en "teaser" säga att jag varit med om att få mata rödrävar ur handen och varit i närkontakt med renar, det ni!

Sen igår var det månadsdag!
Iiih, jag och älskling har varit tillsammans i 4 månader nu. =)
Trodde aldrig att det skulle hålla såhär länge, höhö, men hoppas det håller dubbelt så länge till och mer! :)

Älskar dig, mitt hjärta! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0