Tjuhuuu!

Nu har jag spenderat två dagar på Kistamässan och Österåkers Bk's klass 3-tävlingar. :)
Igår var Erica med mig (tack!) och idag var jag ensam där med Vinna.
Gårdagen glömde jag bort första banan så vi tappade en massa tid och fick tidsfel och andra loppet fick vi typ två vägran eller någonting.

Idag var Vinna lite mer taggad och ville öka farten = halka.
Hon gled förbi hinder och ur slalom så jag valde snabbaste vägen ut i båda loppen.
Det är inget roligt att köra när hunden blir frustrerad och bara glider överallt.
-----------------------------------------------------------

Igårkväll var jag och såg New Moon på Heron med en kompis.
Jag personligen tycker att filmen var lite halvskum... Men men. :P

Imorgon drar skolan igång igen och på fredag är jag ledig, för då sätter vi (Vinna & jag) oss på tåget ner till Kajsa och Göteborg för att tävla på My Dog! :D
Hoppas på bättre matta där! ;)

Ursäktar för hoppigt inlägg men jag är huuuuuur trött som helst. :(
Har redan sovit middag men är slut ändå, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0