Tjuhu!

Hallu! :)

Idag har jag jobbat första dagen på Ullas hunddagis i Tallkrogen och det har varit sjukt kul!
Trevliga hundar och trevliga kollegor. ^^
Jobbade över lite, men det känns nästan inte ens som jobb...
Det är bara roligt!

Kommer att jobba till och med tisdag den 2a januari då Mickan (som jag vikarierar för) kommer tillbaka från solsemestern.
--------------------------------------------------------------------

Gårdagen var lite halvjobbig, vet inte riktigt varför...
Sovit dåligt i och med en massa mardrömmar och så är jag lite orolig över mina tabletter.
För två veckor sen lovad läkaren att skriva ut ett nytt recept, det har fortfarande inte kommit och jag tar min sista tablett ikväll.
Suck.



Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Skulle vart nånting på en helt annan plats,
skulle vart nån helt annan stans.

Ett rymdskepp eller båt,
taxi eller tåg, vad som helst,
bara bort härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0