Nu blir det sängen!

Sitter just nu invirad i en handduk framför datorn och fixar det sista på mejlen innan jag ska göra mig iordning för att sova! :)
Har varit duktig och fixat lunchlåda till jobbet samt badat länge och tagit hand om min kära kropp. ;)
Den är inte riktigt van vid att kroppsarbeta alla dagar i veckan, så jag har varit lite lätt mör varje dag när jag kommit hem från jobbet. ^^
Skulle verkligen behöva en ordentlig ssage för att get back on track, haha.

På tal om jobbet (som nämns i typ varenda mening i det här inlägget) så är det förlängt till och med på onsdag eftersom att Mikan hade kollat fel på flygbiljetten, men det gör mig inget alls. :)
Jobbet är också anledningen till dåligt bloggande...
Har liksom inte ens orkat starta datorn när jag kommit hem. ^^
Seg mupp!


När vi ändå snackar hund så kan jag säga att lilla Olivia kommer hem nu på lördag!
Får se om jag kör dit och pappa kör hem...
Körde faktiskt motorväg för första gången idag i min "nya" bil. ;)
Äckligt och läskigt säger jag bara... -.-'
Men man vänjer sig väl... Tror jag.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon!
Natti!♥


Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

nämen har du skaffat en till hund!?o.O Så sööt!



äter du lunch på hellströms? vilken skola går du i?

2010-02-15 @ 00:38:34
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0