Mwaha

Ligger i sängen hemma och glor på Greys (som jag bara några år efter alla andra börjat förstå mig på... :P).
Dagen har varit chill, har promenerat med hundarna på Södra och nördat vid Howrse typ. :)
Drog iväg igårkväll till en kompis och kollade film, trevligt.
Men jag fattar som vanligt inget av filmer som är andra än komedi och kärlek.. Haha. ;)

Bestämde mig idag för att jag ska bli fett fit när jag har opererat mitt knä. :D
Bestämmer mig alltid när det händer något nytt men nu ska det verkligen bli så. :)
Hård mage (som ej är av stelt fett), förhoppningsvis så minskar väl även boobsen av träning? Eller? och så kondis som jag vet inte vad. :)
Grymt.

Ska gå och kolla till mina jeans nu som jag håller på att färga om. :)
Hoppas att det blir riktigt mörkt svarta nu och att de vita färgfläckarna försvinner. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0