Plågsamma nätter

Alla mina drömmar just nu handlar om döden.

Allt som kan relatera till döden och miserabelt liv för mig är med...
Gårdagsnattens dröm i helhet;

Jag fyllde år. Fick en jättefin liten ponny (haha) och en balklänning som pushade brösten hur mycket som helst.
Den lilla födelsedagsfesten urartade och mammas familj stod och skrek glåpord åt mig medan jag lämnade festen i min balklänning.
Gråtandes gick jag gata upp och ner i samhället.
I något hörn strålade jag samman med en kille och Erik Hassle (av alla människor).
Följde med dem runt ett tag...
De ströp kvinnor. En efter en såg jag hur deras liv slocknade.
En olustig känsla.

Vaknade och kunde inte somna om...
Eller rättare sagt, vågade inte somna om.

Blev hemma från skolan för att sova ordentligt.
Nu funderar jag på hur den här natten blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0