Nattfunderingar

Okej, det kanske inte är natt riktigt än.
Men jag börjar bli trött så för mig är det natt.

Alltså...
Kärlek är svårt.
Det är väl ingen nyhet?

Sen den där...
Är jag kär?
Är jag inte kär?

Är det bara en varm känsla för att någon hyser varma känslor för mig?
Och vart går alla regler vid att träffa ex.
Saker som händer när man träffar ex...
Saker som inte skulle ha hänt.
Vad betyder det?

Betyder en liten kyss någonting fortfarande?
Eller... Saknade vi bara varandras närhet?

Jag skulle gå med det senare...
Eller skulle jag?
Jag vet inte själv längre.

Oj, vad flummigt det där blev.
Men så blir jag, flummig, när jag är trött.

Tankarna är ett virrvarv i tankefabriken.

Och, hm...
Nej. De tankarna behåller jag för mig själv.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0