Inte haft lust att blogga

Men... Ett inlägg kan jag väl dra till med. :)

Tävlade Siri igår trots att jag var sjuk och nådde mitt mål (minst en vinst, haha).
Hon är så söt, lilla terriern. ^^


Idag fick jag brev från pliktverket, så jag har varit duktig och fyllt i deras formulär på internet. ;)


Är ännu inte säker på att jag är intresserad av lumpen...
Både är och inte är.
Om jag nu skulle bli kallad till mönstring så skulle jag självklart mönstra.
Och skulle det gå ännu längre så är det hundförare jag är intresserad av. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Samma sak för mig. Jag funderar starkt om jag inte ska gå lumpen! Tänk vilken upplevelse

2009-09-10 @ 20:00:24
URL: http://kohler.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0